EN fa

نشست صمیمی کارمندان پژوهشگاه با دکتر غیاثی ندوشن رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی

 | تاریخ ارسال: 1402/12/20 | 
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، نشست صمیمی کارکنان پژوهشگاه با دکتر غیاثی ندوشن، رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، شنبه ۱۹ اسفند ماه در تالار فارابی برگزار شد.
در این نشست دکتر غیاثی ندوشن ضمن ابراز خورسندی و تشکر از حضور کارمندان پژوهشگاه، نیروی انسانی هر سازمانی را از مهمترین ارکان آن سازمان برشمرد و گفت: این پژوهشگاه در میان اصحاب علم و صاحبنظران آموزش عالی از مراکز خوش نام و مورد توجه در میان دیگر  مراکز دانشگاهی و موسسات پژوهشی است و وظیفه ما ایجاب می‌کند برای حفظ و توسعه این خوش نامی تلاش کنیم که در این خصوص نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.
دکتر غیاثی ندوشن در ادامه گفت: هر سازمانی دارای مشکلات و موانعی برای رسیدن به اهداف خود است که تجارب کارشناسان و ایده‌های ارائه شده از سوی آنها به مدیران باعث اصلاح و بهبود فرایند ها خواهد شد. با این نگاه باید به سراغ مسائل و مشکلات رفت و با تلاش جمعی و همگانی در مسیر رفع آنها قدم برداشت. من به خرد جمعی و استفاده از دیدگاه ها و نظران همکاران در مسیر رشد و ارتقا سازمان بسیار اعتقاد دارم.
رئیس پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی افزود: توجه به مسئله نظم و انجام به موقع کارها و امور در زمان خاص خودشان و ارائه گزارش‌های لازم به مدیران،  مهترین رکن پیمودن مسیر رشد و پیشرفت در سازمان است که باید بدان توجه ویژه نمود. کار امانتی است که به ما سپرده شده و باید در حفظ و انجام دقیق و به موقع آن کوشا بود. 
در این نشست کارشناسان و کارمندان ضمن خوشامدگویی و معرفی سوابق کاری خود و بیان نظرات و مشکلات، خواستار تداوم اینگونه نشست‌ها شدند.
دکتر غیاثی ندوشن در پایان با بیان اینکه افراد توانمند،کارآمد و اثربخش با یک دلی می‌توانند موفقیت سازمان را رقم بزنند گفت: امیدوارم که این جلسات تداوم داشته باشد تا بتوانیم در گفتگوی‌های رو در رو، با استفاده از خرد جمعی با یکدیگر هم‌فکری و هم‌افزایی داشته باشیم. 

 

 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 270 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر